SOUS VIDE

Ny sous vide guide

Få overblikket over sous vide-tilberedning her! Med Sous Vide-tilberedning får du altid mørt og lækkert kød. Har du styr på sous vide-tilbehøret? Tjek vores guide og kom hurtigt i gang her!

Tema 13-1-efteraar

Tema 13-2-efteraar

Tema 13-3-efteraar

Tema 13-4-efteraar

Smagfulde efterårsretter

Det er sæson for et væld af skønne grøntsager og frugter, som sætter kulør og smag på din mad.

Nyd efterårets smagfulde råvarer i vores lækre opskrifter fx "Kalvekrebinetter med bacon og krydret salat med efterårets danske frugter" (billedet).

 

OPSKRIFTER

Sund hverdagsmad

Opskrifterne har en fedtenergiprocent på maks. 32-33 procent og et energiindhold pr. person på maks. 2500 kJ eller 595 kcal. Fx Efterårs Stroganoff med græskar og kartoffelmos (se billedet). Neden for får du 4 eksempler på sund hverdagsmad.

MADPAKKER

Den sunde madpakke

Sørg for at variere indholdet, læg grønt ved i flere farver og drik gerne mælk til din madpakke. Vi guider dig på vej til nemme og sunde madpakker.

 

Tema 14-1-dyrevelfaerd

Tema 14-2-dyrevelfaerd

Tema 14-3-dyrevelfaerd

Tema 14-4-dyrevelfaerd

Sammen om vores mad

Det er vigtigt for os, at du har en god oplevelse med vores opskrifter, så du får lyst til at bruge dem igen. Derfor gør vi meget for, at der er sammenhæng mellem opskriftens anvisninger og det resultat, som du får hjemme i dit eget køkken.  

Alle vores opskrifter er udviklet med fokus på smagsoplevelsen og fremgangsmåden, som skal være så ligetil som muligt. I hverdagsopskrifterne er der ikke brugt unødvendige råvarer, og energien i opskrifterne er beregnet, så du kan se energifordelingen.

 

æble og gryde