GRILL

Opskrift til grillen

Få gang i grillen! Prøv vores lækre sprøde sommersalat med grillet oksefilet og friske bær. Se også vores oversigt over, hvor lang stegetid de forskellige kødstykker skal have på grillen for at få det bedste resultat.

Tema 15-3-grill

Tema 15-2-grill

MADPAKKER

Den sunde madpakke

Sørg for at variere indholdet, læg grønt ved i flere farver og drik gerne mælk til din madpakke. Vi guider dig på vej til nemme og sunde madpakker.

 

OPSKRIFTER

Sund hverdagsmad

Opskrifterne har en fedtenergiprocent på maks. 32-33 procent og et energiindhold pr. person på maks. 2500 kJ eller 595 kcal. Fx Sommer Stroganoff med cocktailtomater og bønner (se billedet). Neden for får du 4 eksempler på sund hverdagsmad.

Sammen om vores mad

Det er vigtigt for os, at du har en god oplevelse med vores opskrifter, så du får lyst til at bruge dem igen. Derfor gør vi meget for, at der er sammenhæng mellem opskriftens anvisninger og det resultat, som du får hjemme i dit eget køkken.  

Alle vores opskrifter er udviklet med fokus på smagsoplevelsen og fremgangsmåden, som skal være så ligetil som muligt. I hverdagsopskrifterne er der ikke brugt unødvendige råvarer, og energien i opskrifterne er beregnet, så du kan se energifordelingen.

 

æble og gryde